Bezpośrednia obsługa klientów zostaje zawieszona

Print Drukuj
Bezpośrednia obsługa klientów zostaje zawieszona.
Prosimy o kontakt telefoniczny w celu określenia, czy załatwienie sprawy wymaga osobistego stawiennictwa:

Rejestracja osób bezrobotnych                              – tel. 52 360 43 82,
Sprawy związane z uprawnieniami do zasiłku     – tel. 52 360 43 51,
Odwołania                                                                - tel. 52 360 43 04,
Archiwum                                                                 – tel. 52 360 43 38,
Dotacje                                                                     – tel. 52 360 43 70 lub 52 360 43 68,
Szkolenia                                                                  – tel. 52 360 43 71,
Umowy stażowe, rozliczenie organizatora          – tel. 52 360 43 24,
Skierowania na staż                                                - tel. 52 360 43 32,
Stypendia stażowe                                                  - tel. 52 360 43 61,
Doposażenia                                                             – tel. 52 360 43 76,
Prace interwencyjne, roboty publiczne,
zatrudnienie wspierane, współdzielenie socjalne,
refundacja 30-                                                         - tel. 52 360 43 56,


Stanowiska obsługi klienta – potwierdzanie gotowości, zgłoszenia wyjazdu i podjęć pracy:
Doradca Klienta nr 1                                               - tel. 52 360 43 29,
Doradca Klienta nr 3                                               - tel. 52 360 43 27,
Doradca Klienta nr 4                                               - tel. 52 360 43 09,
Doradca Klienta nr 6                                               - tel. 52 360 43 25,
Doradca Klienta nr 9                                               - tel. 52 360 43 34,
Doradca Klienta nr 10                                             - tel. 52 360 43 14,
Doradca Klienta nr 11                                             - tel. 52 360 43 37,
pok. 107                                                                   - tel. 52 360 43 32, 
 
Doradcy zawodowi                                                  – tel. 52 360 43 08 lub 52 360 43 74      
Obsługa cudzoziemców
- informacja starosty                                              – tel. 52 360 43 80,
- oświadczenia o powierzeniu pracy                     – tel. 52 360 43 17,
 
Dokumenty do Urzędu można dostarczać w następujący sposób:
  1. Pocztą tradycyjną,
  2. Drogą elektroniczną poprzez e-puap:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/pupbydgoszcz
  1. Osobiście – pozostawiając ją w przeznaczonym do tego pudełku znajdującym się przy wejściu służbowym.
Usługi elektroniczne Powiatowego Urzędu Pracy dostępne na praca.gov.pl

Rejestracja osoby bezrobtnej, poszukującej pracy


Uzupełnienie załączników do wniosku o rejestrację jako osoba bezrobotna, poszukująca pracy

Pismo do urzędu


Zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk



Najnowsze informacje dotyczące funkcjonowania Urzędu dostępne na stronie
https://bydgoszcz.praca.gov.pl/
 
Informacje o publikacji dokumentu