52 3604305 | |||
|
Ogłoszenie o naborze wniosków (PSZ-DBKDG)
Wnioski można składać do dnia 31 maja 2021 r.
Wnioski na dotację mogą składać przedsiębiorcy, którzy:
- na dzień 30 listopada 2020 r. prowadzili działalność gospodarczą, oznaczoną określonymi kodami Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007 jako rodzaj przeważającej działalności*,
- przychód z ich działalności uzyskany w miesiącu poprzedzającym miesiąc złożenia wniosku był niższy co najmniej o 40% w stosunku do przychodu uzyskanego w miesiącu poprzednim lub w analogicznym miesiącu 2020 r. lub we wrześniu 2020 r.;
- nie mieli zawieszonej działalności gospodarczej na okres obejmujący dzień 30 listopada 2020 r. oraz w dniu składania wniosku,
- nie naruszyli ograniczeń, nakazów i zakazów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ustanowionych w związku z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii.
47.71.Z (sprzedaż detaliczna odzieży)
47.72.Z (sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych)
47.81.Z (sprzedaż detaliczna żywności na straganach i targowiskach)
47.82.Z (sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych na straganach i targowiskach)
47.89.Z (sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów na straganach i targowiskach)
49.39.Z (pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany)
52.23.Z (działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy)
55.10.Z (hotele i podobne obiekty zakwaterowania)
55.20.Z (obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania)
55.30.Z (pola kempingowe)
56.10.A (restauracje)
56.10.B (ruchome placówki gastronomiczne)
56.21.Z (przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych – catering)
56.29.Z (pozostała działalność gastronomiczna)
56.30.Z (przygotowywanie i podawanie napojów)
59.11.Z (produkcja filmów, nagrań wideo itp.)
59.12.Z (działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi)
59.13.Z (działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych)
59.14.Z (projekcja filmów)
59.20.Z (działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych)
74.20.Z (działalność fotograficzna)
77.21.Z (wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego i sportowego)
79.11.A (działalność agentów turystycznych)
79.12.Z (działalność organizatorów turystycznych)
79.90.A (działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych)
79.90.C (pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji)
82.30.Z (organizacja targów, wystaw i kongresów)
85.51.Z (pozaszkolna edukacja sportowa, to m.in. indywidualni nauczyciele, trenerzy)
85.52.Z (pozaszkolne formy edukacji artystycznej, nauka gry na instrumentach, tańca, kursy fotograficzne)
85.53.Z (Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu, np. szkoły nauki jazdy, żeglarstwa)
85.59.A (nauka języków obcych)
85.59. B (pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, np. kursy komputerowe)
86.10.Z (działalność szpitali w zakresie działalności leczniczej polegającej na udzielaniu świadczeń w ramach lecznictwa uzdrowiskowego) Działalność szpitali - jedynie w zakresie działalności leczniczej polegającej na udzielaniu świadczeń w ramach lecznictwa uzdrowiskowego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych, lub realizowanej w trybie stacjonarnym rehabilitacji leczniczej
86.90.A (działalność fizjoterapeutyczna)
86.90.D (działalność paramedyczna)
90.01 Z (wystawianie przedstawień artystycznych)
90.02.Z (wspomaganie przedstawień)
90.04.Z (artystyczna i literacka działalność twórcza, np. rzeźbiarze, malarze, rysownicy)
91.02.Z (muzea)
93.11.Z (działalność obiektów sportowych)
93.13.Z (działalność obiektów poprawy kondycji fizycznej, chodzi m.in.: o centra fitness)
93.19.Z (pozostała działalność sportowa)
93.21.Z (działalność wesołych miasteczek)
93.29.A (działalność pokojów zagadek)
93.29.B (pozostała działalność rozrywkowa niesklasyfikowana)
93.29.Z (pozostała działalność rozrywkowa)
96.01.Z (pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich)
96.04.Z (działalność usługowa dotycząca poprawy kondycji fizycznej)
Przedsiębiorcy, którzy złożyli wnioski o dotację (kod PSZ-DBDG) w poprzednim naborze od 19 grudnia 2020 do 31 stycznia 2021 r. również mogą złożyć wnioski w ramach niniejszego naboru.
Dotacja udzielana na podstawie Rozporządzenia RM (kod PSZ-DBKDG) może być przyznana przedsiębiorcy więcej niż jeden raz:
- w odniesieniu do kodów 47.71.Z, 47.72.Z, 47.81.Z, 47.82.Z, 47.89.Z, 91.02.Z łączna liczba dotacji z obydwu rozporządzeń (rozporządzenia z dnia 19 stycznia i rozporządzenia z dnia 26 lutego), jaka może być przyznana wynosi 2.
- dla pozostałych kodów wymienionych w rozdziale 3 rozporządzenia łączna liczba dotacji z obydwu rozporządzeń, jaka może być przyznana wynosi 3.
W przypadku, gdy dotacja została udzielona na podstawie wniosku, w którym wskazano miesiąc, w którym nastąpił spadek przychodów, ten sam miesiąc nie może zostać wskazany we wniosku o kolejną dotację. Przykładowo, przedsiębiorca złożył wniosek w marcu (wskazując luty jako miesiąc, w którym nastąpił spadek przychodów), który został zaakceptowany i dotacja została wypłacona. Nie może on złożyć drugiego wniosku w marcu, ponieważ wniosek dotyczyłby tego samego miesiąca, w którym nastąpił spadek przychodów czyli lutego. Przedsiębiorca może natomiast złożyć kolejny wniosek o dotację w kwietniu, o ile nie wyczerpał już przysługującego mu limitu liczby dotacji. Wówczas we wniosku wskaże marzec jako miesiąc, w którym nastąpił spadek przychodów.
Do złożenia wniosku wymagane jest posiadanie profilu zaufanego lub elektronicznego podpisu kwalifikowanego.
Informacja jak założyć profil zaufany.
UWAGA: Jak dołączyć dokument w sprawie
W celu usprawnienia kontaktów z PUP w Bydgoszczy dla przedsiębiorców, którzy złożyli wnioski o wsparcie w ramach Tarczy Branżowej 6.0 i chcą przesłać dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące złożonego wniosku, załączamy instrukcję jak dołączyć dokument lub wnioskować o anulowanie wcześniej złożonego wniosku:
- Zaloguj się na Praca.gov.pl
- Wybierz: „Dokumenty wysłane"
- Zaznacz wniosek, którego dotyczą zmiany
- Wybierz: „Kontynuuj korespondencję"
- Wybierz: „Pismo w sprawie"
- W pkt 4 wpisz treść pisma, które chcesz przesłać do Urzędu
- Istnieje możliwość dołączenia załączników. Maksymalny rozmiar załącznika to 4MB
- Przygotowany dokument należy podpisać profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym.
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
ul. Toruńska 147
85-950 Bydgoszcz
tel. 52 36 04 333; 52 36 04 330
mail.: tarcza-info@pup.bydgoszcz.pl
Komunikat dotyczący obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy od dnia 01.03.2021 r.
Komunikat dotyczący obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy od dnia 01.03.2021 r.
W związku z utrzymującym się zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa Sars-CoV-2, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników Urzędu, bezpośrednia obsługa klientów odbywa się w ograniczonym zakresie po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin.
1. Obsługa bezpośrednia ogranicza się do minimum w zakresie:
- zatrudniania cudzoziemców (telefoniczne umawianie terminu wizyty: oświadczenia o powierzeniu pracy tel. 52 360 43 17, opinie starosty tel. 52 360 43 80);
- realizacji instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców w ramach tarczy antykryzysowej (zachęcamy jednak do kontaktu telefonicznego lub mailowego: Zielona Linia tel. 19524, numer wewnętrzny PUP Bydgoszcz 52 360 43 87 lub e-mail: tarcza-info@pup.bydgoszcz.pl);
- obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie pośrednictwa pracy po wcześniejszym wezwaniu na osobiste stawiennictwo w wyznaczonym dniu i godzinie. Prosimy o ścisłe przestrzeganie terminów;
- rejestracji osób bezrobotnych po wcześniejszym umówieniu na konkretny termin (aktualne zasady rejestracji szczegóły TUTAJ).
Do urzędu klienci wpuszczani są pojedynczo bez dzieci i osób towarzyszących. Na sali obsługi może przebywać maks. 12 klientów. Przypominamy o obowiązującym nakazie zakrywania ust i nosa oraz nakazie zachowywania bezpiecznego (min. 2 m) odstępu od innych osób. Dodatkowo wszyscy klienci podlegają obowiązkowej dezynfekcji rąk przy wejściu do Urzędu. Osoby niestosujące się do wskazanych wymogów sanitarnych nie będą obsługiwane.
2. Osoby bezrobotne, którym wyznaczono obowiązkowy termin kontaktu u doradcy klienta, proszone są nadal o kontakt telefoniczny (w wyznaczonym terminie) zamiast osobistej wizyty. Powyższe nie dotyczy osób, które otrzymały pisemne wezwania na wyznaczony dzień i godzinę do osobistego stawiennictwa w PUP.
Jednocześnie informujemy, że rozmowy telefoniczne są nagrywane, dzięki czemu po weryfikacji tożsamości kontakt telefoniczny będzie uznany za wypełnienie obowiązku zgłoszenia się w wyznaczonym terminie, a wszelkie ustalenia (w tym termin kolejnej wizyty) będą wiążące.
Numery telefonów:
- Doradca Klienta nr 1 52 360 43 29
- Doradca Klienta nr 3 52 360 43 27
- Doradca Klienta nr 4 52 360 43 09
- Doradca Klienta nr 6 52 360 43 25
- Doradca Klienta nr 9 52 360 43 34
- Doradca Klienta nr 10 52 360 43 14
- Doradca Klienta nr 11 52 360 43 37
4. W pozostałych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny:
- Informacja - tel. 52 360 43 05
- Odwołania - tel. 52 360 43 04,
- Archiwum - tel. 52 360 43 38,
- Dotacje - tel. 52 360 43 70, 52 360 43 68, 52 360 43 71, 52 360 43 72,
- Szkolenia - tel. 52 360 43 71,
- Umowy stażowe, rozliczenie organizatora - tel. 52 360 43 24 lub 52 360 43 63,
- Stypendia stażowe - tel. 52 360 43 61,
- Doposażenia - tel. 52 360 43 76,
- Prace interwencyjne, roboty publiczne,
zatrudnienie wspierane, spółdzielnie socjalne,
refundacja 30- - tel. 52 360 43 56, - Krajowy Fundusz Szkoleniowy - tel. 52 360 43 73,
- Doradcy zawodowi - tel. 52 360 43 08 lub 52 360 43 74.
Dokumenty do Urzędu można dostarczać w następujący sposób:
- Pocztą tradycyjną,
- Drogą elektroniczną poprzez
https://www.praca.gov.pl/
e-puap:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/pupbydgoszcz
- Osobiście – pozostawiając ją w przeznaczonej do tego zamkniętej skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu głównym lub na stanowisku informacji na sali obsługi.
Usługi elektroniczne Powiatowego Urzędu Pracy dostępne na praca.gov.pl
Rejestracja osoby bezrobtnej, poszukującej pracy
Uzupełnienie załączników do wniosku o rejestrację jako osoba bezrobotna, poszukująca pracy
Pismo do urzędu
Zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk
Zatrudnianie cudzoziemców
Najnowsze informacje dotyczące funkcjonowania Urzędu dostępne na stronie
https://bydgoszcz.praca.gov.pl/
Komunikat dotyczący wprowadzenia od 01/03/2021 r. tymczasowych zmian w rejestracji osób bezrobotnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy.
Dla osób, które nie mogą skorzystać z rejestracji internetowej umożliwiamy rejestrację osobistą po wcześniejszym umówieniu się na konkretny termin. Zapisy na rejestrację osobistą dokonywane są od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 13:00 pod numerem telefonu 52 360 43 83.
Osoby, które pobrały pakiety rejestracyjne mogą je składać do 05 marca 2021 r.
Prosimy również zapoznać się z:
- klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania danych,
- informacją dla osób bezrobotnych o przysługujących im prawach, obowiązkach i innych formach pomocy określonych w ustawie (publikacja z kwietnia 2020r.),
- informacją dla osób poszukujących pracy,
Informujemy, że zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, każda, nawet nieubezpieczona osoba, będzie diagnozowana bezpłatnie w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem. Reguluje to ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374).
W związku z powyższym prosimy o powstrzymane się od rejestracji w powiatowym urzędzie pracy w celu m.in. uzyskania uprawnienia do korzystania z ubezpieczenia zdrowotnego.
Jednocześnie informujemy, że ubezpieczenie zdrowotne można również uzyskać u członka rodziny, jako osoba współubezpieczona.
Do urzędu klienci wpuszczani są pojedynczo bez dzieci i osób towarzyszących.
Przypominamy o obowiązującym nakazie zakrywania ust i nosa za pomocą maseczek oraz zachowywaniu bezpiecznego (min. 2 m) odstępu od innych osób. Dodatkowo wszyscy klienci podlegają obowiązkowej dezynfekcji rąk przy wejściu do Urzędu. Osoby niestosujące się do wskazanych wymogów sanitarnych nie będą obsługiwane.
Pełna rejestracja elektroniczna, która polega na złożeniu do urzędu pracy wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. W tej sytuacji nie jest wymagana wizyta w urzędzie pracy. Osoba otrzyma na konto w praca.gov.pl decyzję o przyznaniu statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ewentualnym prawie do zasiłku w postaci elektronicznej (wymagany podpis elektroniczny lub profil zaufany) https://praca.gov.pl/ ,
Prerejestracja, która polega na złożeniu do urzędu pracy wniosku w postaci elektronicznej. W celu potwierdzenia poprawności przekazanych danych i dostarczenia załączników będzie kontakt telefoniczny ze strony Urzędu Pracy. Dokonanie rejestracji w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy następuje w dniu przeprowadzenia przez pracownika powiatowego urzędu pracy rozmowy telefonicznej z osobą ubiegającą się o zarejestrowanie jako bezrobotny albo poszukujący pracy.
Jeżeli nie posiadasz profilu zaufanego, korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank. W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.
Aby założyć profil zaufany należy kliknąć tutaj https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
Instrukcja jak założyć profil zaufany
Istnieje również możliwość założenia profilu zaufanego tymczasowego
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/tymczasowy-profil-zaufany--juz-jest
Tymczasowy profil zaufany mogą go założyć osoby bez konta w odpowiednim banku. Nie jest wymagana też wizyta w żadnym punkcie potwierdzającym. Spotkanie z urzędnikiem zostało przeniesione do internetu.Pomoc w zakresie rejestracji elektronicznej: ZIELONA LINIA tel. 19524
https://zielonalinia.gov.pl/
Nabór wniosków (zzda)
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
ogłasza nabór wniosków o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej / statutowej organizacji pozarządowej w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) lub podmiotu, o którym mowa w art. 3 ust. 3 tej ustawy,
O pożyczkę mogą wnioskować organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą lub statutową przed dniem 1 kwietnia 2020 r.
Wnioski można składać od dnia ogłoszenia naboru, tj. od 29 czerwca 2020 r.
Aby przyspieszyć realizację wniosków prosimy Państwa o przesyłanie dokumentów za pośrednictwem strony MRPiPS, czyli przez stronę: praca.gov.pl (PSZ-PKDO).
link: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/inneSprawy/listaDokumentow?dest=TARCZA
lub za pomocą usługi ePUAP
(UWAGA - Jeżeli ePUAP nie działa w obsługiwanej przez Państwa przeglądarce internetowej prosimy o dokonanie jej aktualizacji lub użycie innej przeglądarki internetowej).
Przed wysłaniem proszę o weryfikację kompletu dokumentów, czyli:
- Wniosku o udzielenie dofinansowania
- Załącznika nr 1 do wniosku – formularz pomocy publicznej
3. Statutu oraz wypisu z rejestru (celem ustalenia reprezentacji)
W wyjątkowych sytuacjach komplet dokumentów (wraz z podpisaną umową w dwóch egzemplarzach) można dostarczyć za pośrednictwem poczty lub osobiście do Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy wrzucając do skrzynki wystawionej w drzwiach Urzędu przy wejściu głównym - w godzinach pracy Urzędu od 7:00 do 15:00 :
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
ul. Toruńska 147
85-950 Bydgoszcz
tel. 52 36 04 387
Komplet dokumentów https://bydgoszcz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzda-pozyczka-org
Nabór wniosków (zze2)
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla kościelnej osoby prawnej lub jej jednostki organizacyjnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania.
Wsparcie może być przyznane na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od miesiąca złożenia wniosku w wysokości nie wyższej niż suma 70% wynagrodzeń pracowników objętych wnioskiem wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne (kwota dofinansowania nie może przekroczyć 70% kwoty minimalnego wynagrodzenia powiększonego o składki na ubezpieczenie społeczne od pracodawcy). Beneficjent jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu pracowników przez okres, na który zostało przyznane dofinansowanie. Wnioskodawca nie jest zobowiązany do wskazywania spadku obrotów/przychodów z działalności.
Wnioski można składać od dnia ogłoszenia naboru, tj. od 29 czerwca 2020 r.
Aby przyspieszyć realizację wniosków prosimy Państwa o przesyłanie dokumentów za pośrednictwem strony MRPiPS, czyli przez stronę: praca.gov.pl (PSZ-DKWK).
link: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/inneSprawy/listaDokumentow?dest=TARCZA
lub za pomocą usługi ePUAP
(UWAGA - Jeżeli ePUAP nie działa w obsługiwanej przez Państwa przeglądarce internetowej prosimy o dokonanie jej aktualizacji lub użycie innej przeglądarki internetowej).
Przed wysłaniem proszę o weryfikację kompletu dokumentów, czyli:
- Wniosku o udzielenie dofinansowania
- Załącznika nr 1 do wniosku – formularz pomocy publicznej
W wyjątkowych sytuacjach komplet dokumentów (wraz z podpisaną umową w dwóch egzemplarzach) można dostarczyć za pośrednictwem poczty lub osobiście do Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy wrzucając do skrzynki wystawionej w drzwiach Urzędu przy wejściu głównym - w godzinach pracy Urzędu od 7:00 do 15:00 :
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
ul. Toruńska 147
85-950 Bydgoszcz
tel. 52 36 04 387
Komplet dokumentów https://bydgoszcz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zze2-koscioly
Aktualności
-
Ogłoszenie o naborze wniosków (PSZ-DBKDG)
Nabór wniosków na dotację dla mikro i małych przedsiębiorstw na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej w wysokości do 5.000 zł.
-
-
Komunikat dotyczący obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy od dnia 01.03.2021 r.
Komunikat dotyczący obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy od dnia 01.03.2021 r.
-
Komunikat dotyczący wprowadzenia od 01/03/2021 r. tymczasowych zmian w rejestracji osób bezrobotnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy.
Komunikat dotyczący wprowadzenia od 01/03/2021 r. tymczasowych zmian w rejestracji osób bezrobotnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy.
-
Bezpłatne szkolenia dla osób młodych, bezrobotnych
Centrum Kształcenia Kadr w Bydgoszczy prowadzi nabór na BEZPŁATNE szkolenia dla młodych osób.
-
Nabór wniosków o finansowanie kształcenia z KFS
Od 12 lutego 2021 r. do dnia 22 lutego 2021 r. włącznie przyjmowane będą wnioski o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców w roku 2021
-
-
-
Bezrobocie w końcu stycznia 2021r. - dane PUP w Bydgoszczy
Liczba bezrobotnych wg stanu w końcu stycznia 2021r.
-
Ogłoszenie o naborze wniosków (PSZ-DBKDG)
Nabór wniosków na dotację dla mikro i małych przedsiębiorstw na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej w wysokości do 5.000 zł.
Projekt skierowany do osób bezrobotnych w wieku od 18 do 29 lat ze szczególnym uwzględnieniem osób, które nie uczestniczyły w kształceniu formalnym lub szkoleniu (tzw. młodzież NEET)
Projekt skierowany do osób bezrobotnych w wieku od 18 do 29 lat ze szczególnym uwzględnieniem osób, które nie uczestniczyły w kształceniu formalnym lub szkoleniu (tzw. młodzież NEET)
Projekt skierowany do osób bezrobotnych powyżej 29 roku życia
Projekt skierowany do osób bezrobotnych w wieku od 18 do 29 lat ze szczególnym uwzględnieniem osób, które nie uczestniczyły w kształceniu formalnym lub szkoleniu (tzw. młodzież NEET)
Projekt skierowany do osób bezrobotnych w wieku od 18 do 29 lat ze szczególnym uwzględnieniem osób, które nie uczestniczyły w kształceniu formalnym lub szkoleniu (tzw. młodzież NEET)
Projekt skierowany do osób bezrobotnych powyżej 29 roku życia